Wednesday 6 December 2017

Kenapa PILIH redONE?


KENAPA MEMILIH redONE?

1. Pendaftaran Postpaid Terendah di Pasaran!

Setakat ini, REDONE merupakan satu-satunya yang mempunyai pendaftaran postpaid PALING TERENDAH di pasaran telco. Hanya RM10 ( kekalkan nombor lama ) dan RM 25 + RM10 (yuran pendaftaran). Cuma RM 35!

2. Panggilan Percuma 

Bagi pengguna RedOne, panggilan ada percuma sesama mereka. Ia tidak terhad kepada beberapa orang pengguna, ia termasuk semua pengguna RedOne di seluruh Malaysia! Syarikat Telco lain, memang ada menyediakan panggilan percuma, namun ia terhad untuk beberapa orang pengguna sahaja. Oleh kerana itu, kita sangat menggalakkan satu keluarga atau satu pejabat menggunakan RedOne! Sangat Jimat!

3. Bil Hanya RM8 ringgit!

Bil tetap RedOne serendah RM 8. Sama ada anda menggunakannya atau tidak, bil RM tetap termasuk di dalam bil. Dapat bayangkan bagaimana jika anda hanya menggunakan telefon dengan membuat panggilan kepada semua pengguna RedOne? Hanya RM 8 sahaja  bil anda sebulan! Jimat, sangat jimat!!

4. 'Blacklist' boleh daftar

Ramai pengguna telefon dihantui dengan nama blacklist sehinggakan mereka tidak dapat mendaftar pada mana-mana rangkaian telefon yang ada. Namun, di RedOne, mereka yang telah di blacklist tidak perlu gusar! Mereka boleh mendaftar! Hanya perlu tambah RM50 / Rm100 sahaja sebagai deposit!

5. Boleh guna nombor sedia ada

Ramai pelanggan yang risau untuk menukar nombor sedia ada. Jangan risau, anda masih boleh menggunakan nombor yang sama! Tak perlu beritahu kawan-kawan tentang nombor baru!

6. Pakej Keluarga

Ramai ibu bapa runsing dengan anak-anak yang asyik telefon minta kredit topup. Kadang-kadang beratus-ratus jadinya. Mahu tidak, kalau anak dah ada 6 orang, sebulan dah berapa? Sebab itu, kita sangat menggalakkan ibu bapa, register untuk anak-anak sekali, dan mereka boleh memantau bil anak-anak. Takde lagi anak-anak telefon nak topup! Jimat beratus-ratus!

7. Kemudahan Pembayaran Bil

Ramai pelanggan yang runsing untuk membayar bil di mana. Jangan risau, kami boleh membantu anda untuk membayar bil. Hanya perlu semak berapa bil anda, bank in kepada kami, dan kami akan membayarkan untuk anda! Senang bukan!

No comments:

Post a Comment